Monday, September 11, 2006

SARA


SARA adalah seorang awek yang kini menjadi buah hati aku sekarang...pening kepala..tension kerja..bosan...tapi bila lihat wajah SARA hati aku jadi happy dan terhibur......

aku selalu mengusik SARA dengan memanggilnya SARA JOHONNNNN.....dia pun pun membalas WALID JOHOOOONNNN..dengan memek muka yang manja...aku pun tak tau apa makna JOHON tu...

aku gembira dapan hadiahka SARA baju yang agak cheeky..suka tgk dia nampak style...tetapi SARA pun pandai memilih..nak yang pink atau merah..

pernah sekali ketika membeli baju ..pekedai memberi tahu baju yang akan aku belikan agak seksi..aku pun berkata..' I know..this is for a sexy girl..yes she is sexy indeed.."

tak sabar nak balik..nak peluk SARA

2 Comments:

Blogger HLiza said...

Tulah.. best tau kalau dapat anak pompuan, boleh hias dia macam2. Dulu eksyen tak nak anak pompuan takut kena macam2lah..

2:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

ingat tak? angah pernah kata maslah nak jaga anak perempuan ni, tak fun , tak lasak. Dah biasa sangat dengan anak2 lelaki.

Dan masa sara lahir, semua orang menantikan 'adam'..tapi yang lahir adalah seorang Hawa...hehe.Ingat tak Hakim tanya ..waktu sara baru lahir..

"mana Adam?"
hehehhe...

2:20 AM  

Post a Comment

<< Home