Monday, September 11, 2006

gambar yang telah menewaskan gambar siti dan datuk k


tetiba aku terjumpa gambar ni..kat blogg kakak aku..masa aku 4 tahun..comel kan..rasanya tu la budak yg paling comel kat kampung tu..kat belakang tu rumah bapak aku..hehehe...rumah kayu je..belakang rumah tu ada lombong...so kami mandi..membasuh kat lombong tu laa..motor tu motor pakcik aku..masa tu rasa best giler dapat duduk atas motor...sebelah tu kakak aku..kelakar masa aku kecik dulu..asyik ikut je kakak aku...aku ingat kakak aku ada satu basikal..aku selau bonceng dia..tapi dia la selau backing kalau aku kena buli...aku plak almaklum sensitif..mudah menangis..kakak aku la yang akan mempertahankan aku..sekarang bila tgh ada problem pun aku masih sms kakak aku...hahahaa....

4 Comments:

Blogger HLiza said...

Best, masa tu dunia kita yg punya. Takde problem pun. Angah memang cengenglah masa tu. Alongje kena jadi hero.

2:38 PM  
Blogger oldrockers said...

itulah adik beradik..air dicincang takkan putus..cubit paha kiri, paha kanan lebam sekali...

2:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

hahahaha..tengok gambo motor tu teringat motor mak masa zaman kanak-kanak dulu....

10:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Bestnya ade kenangan seperti itu.. hargai masa lalu bersama family..

2:11 AM  

Post a Comment

<< Home