Monday, September 04, 2006

berjalan dibangsar



hari ini aku berjalan di Bangsar...aku mencari beberapa art gallery yang terkenal di Bangsar..jumpa dua..yang lain banyak dah tutup..aku bersiar-siar dgn Rusmin setelah aku menyerahkan empat artwork ku untuk dijual di tempatnya dia The Place Damansara..sedihnya aku bila menyerahkan artwork tu pada dia..terpaksa berpisah dengan artwork yang aku lihat sehari-hari.. Rusmin pula excited dapat artwork aku...bukan main puji lagi..saja nak bodek kot..

sepanjang aku berjalan ada juga pemilik galleri yang inginkan artwork secara conciment ...ok juga kerana kebanyakan artwork yang ada di import dari China dan Burma..si Rusmin ia-ia menghebahkan aku seorang artis kat pemilik galeri..aku terpaksa kontrol poyo...sebab tak biasa dalam situasi sebegitu..

aku tak begitu teruja kerana aku rasa ada sesuatu yang lebih bermakna dari lukis dan jual...kalau dah jual apa lagi yang tinggal ..

3 Comments:

Blogger oldrockers said...

sekarang anda berada di pentas dunia..lukisan-lukisan anda akan di bicarakan di mahkamah manusia..warna-warnanya akan dipertelingkahkan, aliran & stroke brush anda akan dinilai..pemikiran sipelukis akan di beri teori satu persatu..dunia akan mula kenal siapa abe zul..

bukan sesuatu yang buruk untuk melepaskan lukisan-lukisan ini..sesuatu yang indah mungkin berlaku..all the best..bro!!!!

5:27 AM  
Blogger abe jol said...

tanx rokers lama...maybe ada yg perlu disimpan dan ada yg perlu dikomersialkan..

7:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

lukisan yang paling sukar untuk dilepaskan mesti lukisan yang paling berharga. Agaknya camnelah hati Da' Vinci masa melepaskan potret Monalisa ye..

9:10 PM  

Post a Comment

<< Home