Wednesday, August 09, 2006

aku mendapat beberapa nafas baru....

maybe lepas raya aku akan mengadakan pameran lukisan di Maybank Bangsar..so aku perlu menyiapkan atleast 15 painting..aku akan mempamerkan motif silat dalam karya ku..

end of this month aku akan menyertai pertandingan silat terbuka sepang..pastu concertrate ntuk kejohanan kebangsaan..

dalam masa yg sama aku melatih pesilat dari silat setiabakti untuk silat olahraga..buat kerja free lagi.. takpe..kali ni aku tolong orang...bila aku dah dapat sijil jurulatih nanti..sorry la nk bagi free...

weekend ni ada interview di Rawang..aku mungkin handle sebuah projek baru..fikirkan elok aku pergi..dah bosan di Guthrie ni..lagi pun kena cari duit untuk bayar yuran master aku..

semalam ibu SMS..ngah nyonya dah meninggal..

dan rumah aku blackout..xde elektrik..tah apa laa..panas betul...


ayu nak balik tgk silat ya...bagus juga..bawa kamera ya..

apa kata kita buat buku mengenai silat ...atleast untuk adik beradik amalkan..

angah dapat ilham untuk mengumpul kembali semua senaman silat yg pernah angah pelajari...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

aii kata tak jadi masuk..? mana ada kamere..kan angah dah cilok ayu punya, hahaha.

12:11 AM  
Blogger HLiza said...

Bestnye nak tengok kome bersilat. Nak tengok pameran lukisan.

2:05 PM  

Post a Comment

<< Home