Monday, August 07, 2006

jujur...kerja aku hari ini

hari ni aku mulakan dengan membaca berita kekejaman Israel..kemudian kisah budak mati tersepit kepala di funfair..aku lalu pergi ke pejabat klien ku untuk mengambil cek bagi kelulusan plan..

kemudian aku berjumapa sahabat..kami minum bersama..member ni minta air masak je..tapi dia bawa bekal serbuk kopi jantan dari rumah...

kemudian naik ofis lalu bergaduh dengan seorang kerani yang angin, selamba je sound aku..sebab dia cari fail tak jumpa..memang aku sengaja sembunyikan fail tu sebab bukan fail aku...letak dekat tempat aku....tapi aku maafkan dia sebab aku tahu dia ada masalah rumah tangga..

aku kemudian membuat beberapa call berkenaan tugas ku...

aku kemudian keluar ke tapak binaan mencari kontraktor untuk menyelesaikan masalah aduan penghuni..selesai tugas ku hari ini..

aku naik semula ke ofis untuk makan bekal ku...mee hoon..

aku teruskan tugas ku hari ni dengan melayari laman web dan menulis blog yang aku dah lama tak usik...

ketika ini aku masih lagi menaip....

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

yang pastinya saat ni angah dah tak menaip kan!! haha. tunggu ayu balik tau, ayu balik khas nak tengok angah dan adik bertanding, lama dah tak tengok silat!!

1:49 AM  
Blogger HLiza said...

Rajin2lah update blog dan mensurfing blog org lain!

9:48 AM  

Post a Comment

<< Home