Sunday, August 13, 2006

hari ini aku cuba postkan tulisan yg paling bodoh sekali dalam sejarah blog aku..

aku..
aku demam..x berapa sihat..last week aku ada beli kasut..power..sebab kaki aku berbau ..kasut aku cepat rosak.. aku beli harganya RM 35..harga asal RM 45...murah tu..semalam kawan aku kata dia beli kat sales kilang BATA kasut yang sama RM 9 sahaja..well..price does show the class anyway..

lia..
baru reda dari kekalutan hasutan dan hasad dengki adik beradiknya mengenai our new maid...kalau senang sikit org mula dengki..bila kita susah org gelak jer..

ps- aku tipu lia yang aku tukar sportrim dgn harga RM 650..aku cakap harganya RM300 je...

hakim..
dah pandai sikat rambut ala superman dan berlagak macho..

aiman..
kena stop main komputer..

sara..
tiap2 pagi kena bawa dia pergi kedai dulu..

imran..
sakit gigi...

fatonah..(maid)
menangis bila lia cakap anggap dia macam adik sendiri..(dia tak tau aku selalu bertumbuk dengan adik aku)..

itu saja tulisan aku aku..cuba menulis dgn cara yg paling bodoh..(xde la bodoh sangat aku ni)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

betul, kita selalu gurau kasar sampai orang luar takut nak tengok kan.hahah, paling best bila ayu dengan adik dapat serang angah serentak. hahah.

Anyway angah ingat tak ayu pernah tumbuk ulu hati angah, maaf ye. Angahlah experiment terbaik atas segala ilmu silat..hahah.

rindulah dekat anak-anak angah..rindu sangat-sangat.

11:28 PM  

Post a Comment

<< Home