Thursday, November 09, 2006

setapak dalam hidup ku


seronok kali pertama aku dapat semayang kat mesjid putrajaya...bkn seronok apa..kat luar ada souk..tempat makan..best..mahal sket la..semayang kat mesjid tu mcm tak cool je..napa..balik cari kereta aku x jumpa plak...cemana tah...boleh tak jumpa...aku nampak la sorang karkun otai masa semayang tu..memang bercahaya la....suka aku tengok...

sekarang aku mula dihimpit oleh para supplier dan kontraktor...tapi aku bukan ada power nak bagi korang projek..tapi aku kesian gak dgn kontraktor Melayu...kesian pun dia orang pakai Mers...

entah aku cuba la menepis pelbagai dugaan ini..ingat yang rezeki tu tuhan yang beri..dan kita boleh diuji dengan kesenangan...

apa pun aku seronok malam tadi imran berjemaah solat isyak tanpa memain seperti biasa..

1 Comments:

Blogger oldrockers said...

abe..lu cakap nak buka cawangan blog banyak-banyak..dah start ke? macam takde je..kekeke..banyak kerja kot..kereta lu bukan hilang..tapi jin pinjam, nanti adale balik...putrajaya tu banyak jin..levis, lee, lois, wrangler, calvin klein dll...kekeke..opps jeans le bukan jin..sori sori

10:33 PM  

Post a Comment

<< Home