Wednesday, October 11, 2006

kereta ku



...kia rio...hasil dari kemurahan hati kakak ku..along..ia jimat..pemanduan selesa...nampak sport..cuma installmentnya agak mahal.. tak pe sebab aku yg bayar...

proton waja..aku miliki proton waja ini dengan penuh kontreversi..sebenarnya macam mimpi...kerana aku asalnya ingin trade in rio..tetapi gagal... tapi kerana nak sangat aku beli juga waja tu...bayar murah tapi minyak kuat sket...tak pe..bini aku bayar..pemanduan selesa..power...

beza antara dua kereta tu adalah...berulang ke ke putrajaya..rio..petrol..RM30 untuk 2 hari..waja..RM 30 sehari




1 Comments:

Blogger oldrockers said...

kereta gua yg kena celoreng dgn budak-budak tu keta waja le..kena langgar bas kilang lagi..beli RM50K lebih, skrg ni kalau trade ini habuk pun tarak..30 ribu lebih sikit aje..tapi waja keta best..ingat nak bikin sikit-sikit...

3:31 AM  

Post a Comment

<< Home