Friday, November 10, 2006

imran


aku dan imran...nama penuh karisma...manjanya dia sekarang....nak tidur sama tiap-tiap malam...tahun depan nak sekolah tadika dah...tapi dia dah biasa kot...

dia anak yang comel dan ligat..bila kehadiran maisara imran jadi terpinggir...bila aku rapat semula baru tahu yang best juga bermanja dengan imran..

gigi dia rongak sebab terjatuh masa di

rumah Nyai..pengasuh aku semasa di Sepang..sejak itu aku begitu berhati-hati untuk membenarkan sesiapa menjaga imran...

dari karakter imran aku rasa dia akan menjadi seorang yang kreatif dan aktif...seronok ikut aku solat...mudah belajar (belajar main game)..tapi suka bergantung pada orang lain..

aku harap imran akan menjadi lelaki yang hebat, kreatif dan beriman bila besar nanti..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home