Monday, November 13, 2006

go to the extreme

nampak tak gambar tu...dasat kan...tu lah aku...aku yang dasat....hehehe....masa tu aku botakkan kepala untuk biar aku rasa cambest...power dan extra ordinary....aku selalu kata aku extraordinary..manusia luarbiasa....rasanya macam betul je...cuba kita lihat manusia extra ordinary lain...Hitler...Da Vinci...Picasso...Antonio Goudi..Bruce Lee..Kitaro...dan aku kenal sorang...Cik Jak (sorang lecturer aku yang very philosophical)....apa yang buat mereka extra ordinary?.....mereka semua go to the extreme...yehhhh!!!..aku pun sama ..kita kena jadi maniac..baru ada impact...kalau play save je kita tak kemana...betul tak...macam betl je...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

selamat konvo...hr ni angah konvo kan..hehe tahniah

11:42 PM  

Post a Comment

<< Home