Monday, November 20, 2006

malunya aku..


HUAAHHAHAHAHAHAHAHA...korang penah tak terkena situasi camni...hahahaha...aku penah la sekali..masa aku di Melaka..punya la tak perasan..aku pi bayar bil air..tengok orang tersipu-sipu kat aku..agaknya sebab dressing aku yang stylo..aku memang selalu perasan stylo..pastu aku masuk opis untuk kerja semua orang gelak sakan..baru la aku tau..ya allah..padan la..suar aku koyak kat kelengkang...besar pulak tu..malu nya....itulah saat yang paling memalukan dalam hidup aku..

4 Comments:

Blogger oldrockers said...

oklah tu....rockkkk

6:01 AM  
Blogger HLiza said...

Cina manalak ni..

3:02 AM  
Blogger nabilah shahadan said...

Mesti kenangan pahitkan?

8:16 AM  
Blogger abe jol said...

nabila,..itu adalah komen yang sangat skima..

kenangan tu sesuatu yang subjektif..hari ini ia pahit..esok ia manis..bergantung dari sudut mana kita lihat..

contoh..kalau kita makan KFC ramai-ramai memang kenangan manis..tapi tetiba air coke tetumpah kat seluar..kenangan tu jadi pahit..tapi..esoknya bila kita ingat semula peristiwa tu..kita ketawa..ia jadi kenangan manis semula..tapi bila orang ketawakan kita sebab seluar kita dah basah kena air coke..orang kata kita kencing dalam seluar..ia jadi kenangan pahit semula..

cuba nabila renungkan..(minta ayah explain)

7:07 PM  

Post a Comment

<< Home