Monday, November 27, 2006

makan punya cerita


satu anugerah tuhan yang paling ajaib ialah makan..makan bro....kekadang kita rasa makanan tu sedap gila..kekadang kita rasa takde hati nak makan..

dalam Interior Design, mood and ambiance menyumbang kepada selera kita untuk makan..tapi aku penah ikut kawan aku makan kat NASI LONGKANG...sedap gila mamak tu masak nasi kandar..tapi kereta sorong dia park kat tepi longkang..dan aku pun makan duduk kat tepi longkang....

sekarang ni aku tengah berpantang selama 4 tahun..aku tidak akan makan nasi selama 4 tahun..ini adalah kerana 3 hari lepas aku ada jumpa gambar aku masa study diploma..malam tu aku dah mimpi yang kalau aku nak jadi camtu balik aku kena berpantang selama 4 tahun..

so korang akan terperanjat bila jumpa aku pada 4 tahun akan datang..

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

biar betul ngah. tringin gak nak buat macam tu...ok...kita sama2 nak! tapi ayu kena 10 tahun kot..haha

12:06 AM  
Blogger HLiza said...

We'll see..

1:01 AM  
Blogger oldrockers said...

4 tahun??..okey tu...kalau kantoi no problem..boleh extend..mcm kat kolej jugak!

3:28 AM  

Post a Comment

<< Home