Monday, September 28, 2009

cerita lepas raya

lepas raya ni banyak kerja aku perlu di selesaikan...ofis..universiti dan projek-projek kecil..duit pun dah habis masa beraya..kena la cari duit lagi...paling happy beraya adalah budak-budak..anak aku dapat duit raya ada yg mencecah tiga ratus...aku cuma mahu imran beli basikal..cuma tinggal dia je yg takde basikal..

aku ingat nak beli rumah lepas raya ni..sekarang ni bz cari rumah...loan blh buat kat bank rakyat..ni ada beberapa rumah yang dekat dgn tempat kerja aku...tgh nego..
yang ni kat puchong...ada tanah sket.... lokasi di putra perdana..nmpak ok ..besar..tapi aku kena servey area putra perdana tu..

yang ini besar 3000 kaki persegi...besar...tapi design macam rumah dracula...ada tanah..kalau jd boleh buka gelanggang silat..di putra perdana juga..

aku fikir dulu jgn buat silap macam dulu....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home