Tuesday, February 24, 2009

aku terkini

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Salam saudara zul..dalam saya menjelajah blog saya "termasuk" ke dalam blog suadara. Kalau saudara ingat saya Faizal, bekas Setiausaha Eksekutif PESAKA Selangor. Sham (silat uitm) kawan saya. Masa saudara bertanding di Kuala Langat saya sebagai Ketua Pertandingan (dalam gambar tu). Saya penyelaras game silat masa saudar bertanding di Kuala Kubu Bharu. Dan saudar ada menyebut Betakos. Kalau ada kerajinan layari blog www.ruzaidiabdulrahman.blogspot.com. Blog cikgu ruzaidi dan sekarang saya pembantu beliau. semoga salam persaudaraan ini akan membawa kebaikan.Insayaallah.

Faizal
Pengarah Operasi
RUZMAA

1:43 AM  
Blogger abe jol said...

salam persaudaraan..terima kasih kerana sudi melawat blog saya..dalam silat saya sekarang dalam missi untuk menyediakan sebuah pasukan untuk pertandingan silat..dari Limkokwing Universiti..saya harap ia akan menjadi sebuah pasukan yang unik yang terdiri dari pelajar Iran, U.S, Botswana dan Malaysia..

dengan kehadiran saudara pasti akan membantu saya dari segi imformasi untuk melebarkan penglibatan saya didalam silat di lembah kelang ini

3:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

tak sangka, macam hensem gak orang dalam gamabr ni

8:10 AM  
Blogger 2nd head prefect said...

silat tak ajak

8:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

Assalamualaikum sahabat seperjuangan..
ingat saya...?Amir 1 team silat olahraga masa kat uitm Shah Alam dahulu...terjumpa blog nie secara kebetulan...bersama2 berpeluh di gelanggan silat uitm dan menyertai pertandingan di Kuala Kubu Baru..bro yg anto saya ke hospital kuala kubu baru untuk menerima rawatan..pernah terbaca artikal bro hantar di mjlh seni beladiri..tp mungkin ms tu blum digerakkan hati untuk menulis..semoga bro sihat sejahtera dan berbhgia dsmping keluarga...silat tidak sekadar gerak..tetapi silat adalah kehidupan...mohon maaf jika tersilap n da terkasar bahasa...sesungguhnya yg baik itu datangnya dari Yang Maha Esa..segala keburukan dtg dr sy sndiri...kaladewata369@gmail.com...Pertubuhan Silat Gayong Gerak Serentak Malaysia..wassalam..

7:57 PM  

Post a Comment

<< Home