Sunday, December 17, 2006

cool sunday


6.30 - ada masa lagi...masa aku sendiri..aku layan keyboard main beberapa lagu sampai..
8.45 - ajak wife pegi cari breakfast dan akhbar..
11.00 - layan PS dengan anak aku..NEED FOR SPEED - HOT PERSUIDE..asyik kalah je dengan Aiman
12.30 - layan VCD citer MY EX GIRLFRIEND IS A SUPERHERO..ok gak..layan..napa Cicak Man tak best camni..citer dia sempoi je..
2.00 - lunch ...dah lama tak makan wife aku masak (maid aku cuti dua hari)..banyak gak aku belasah..
2.45 - buat painting..rekod painting yang terbesar penah aku buat..2' x 8'..aku terus gantung mencecah siling..
5.00 - menggantung painting buat aku ada motivasi ntuk kemaskini kan artwork aku..dan frame up mana yamg sesuai..tampal kat dinding..looks like my living room need a new paintwork.. bulan depan kena cat rumah laa..dah macam rumah estet je..
6.00 - bawa anak gi swimming kat kelab..
7.30 - lepak rumah adik ipar aku kat batu cave..sampai kul 11.30 ( tunggu citer SUPERNATURAL habis)
12.00 - ada masa sket aku layan PS main SMACKDOWN sampai kul 1.00 pagi..
what a cool sunday for a cool dad...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home