Sunday, September 27, 2009

bila anak ku bersilat

aiman, hakim dan imran dah lama berlatih silat..aku ajar mereka teknik tangkisan, tumbukan dan tendangan yang penting dulu...niat aku biar mereka membesar menjadi anak lelaki yang lasak..pandai bersilat...

ruzaidi guru aku pernah memuji anak aku si imran ada potensi..hakim selalu jeles bila imran kena puji..memang hakim cepat belajar dan tekniknya betul..tapi imran punya gaya semula jadi..silat yang timbul dari dalam dirinya...seperti fikri yang menjadi dengan sendiri

duit raya baru-baru ni aku suruh mereka beli baju silat...sebak aku bila tengok mereka pakai baju silat...tampak hebat...

ni gambar kereanah mereka dengan baju silat yang baru...







3 Comments:

Blogger Mr feckry said...

anta je masuk tournement..skang dah banyak start untuk under 12

6:12 PM  
Blogger abe jol said...

mmm..sekolah seksyen 7 takde pertandingan lagi..yang ada imran belasah abang dia je..

5:12 AM  
Blogger Vanessa Kim said...

Aksi2 mereka yang lucu dan makhir bersilat (pandai ke mereka???)

4:43 PM  

Post a Comment

<< Home